Despre returnarea produselor personalizate

În conformitate cu dispozițiile OG nr. 130/2000, art. 4, alin.b: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.

Totuși, atunci când comanzi produse personalizate care prin natura lor nu pot fi revândute altor clienți, nu mai beneficiezi de aceleași drepturi. Aceste produse nu sunt returnabile (sunt personalizate cu imagini sau texte la cererea ta ceea ce face imposibilă revânzarea produsului).

Produsele pesonalizate conform legii OUG34/2014 art.16  lit.c nu pot fi returnate.

Despre produsele neconforme 

Examinăm cu atenție fiecare articol înainte de a-l trimite spre expediere. Cu toate acestea, în situații rare, se poate întâmpla ca unele produse să aibă defecte (de producție sau personalizare). Dacă se întâmplă acest lucru, vom reface și reexpedia produsele fără a-ți impune costuri suplimentare.

Dacă pachetul nu a sosit la tine în condiții optime, avem posibilitatea să îl reînnoim. Dacă preferi să nu refacem produsul, poți cere rambursarea sumei achitate, fără a solicita despăgubiri adiționale. Va fi necesar să ne furnizezi informațiile unui cont bancar. În această situație, costurile asociate returnării produselor vor fi suportate de noi.

Despre produsele care nu sunt personalizate

Știm că deciziile tale pot evolua, așadar îți oferim siguranța și lipsa de griji prin posibilitatea de a returna produsele în termen de 30 zile de la primire, fără întrebări sau complicații. Astfel, te încurajăm să explorezi lumea produselor noastre relaxându-te, zâmbind și bucurându-te de creativitate și curiozitate.

Trebuie să știi însă că dacă te răzgândești și vei returna un produs (care nu este personalizat sau neconform) va trebui să achiți costul transportului.

Despre greșeli de ortografie

Reține că nu avem obligația să verificăm eventualele greșeli de ortografie. Atunci când trimiți un text de personalizat asigură-te că l-ai transmis corect. De asemenea nu ne asumăm situațiile în care fotografiile care nu au rezoluția potrivită (sunt slabe calitativ) și degradează vizual aspectul produsului.

Despre termene

Orice reclamație va fi adusa la cunoștința Teecado Concept SRL în maxim 24 de ore de la primirea comenzii.
Vom soluționa cererea ta în maxim 3 zile lucrătoare.